Wat is helpen aansluiten?

HelpenAansluiten is een gratis service die u kunt bieden aan uw klanten. Een deskundige adviseur neemt telefonisch contact op met uw klant en verzorgt de aansluiting van water, energie (groene stroom en gas), internet, televisie en telefonie voor de (nieuwe) woning. HelpenAansluiten werkt hiervoor uitsluitend samen met A merk aanbieders, zoals Vattenfall en T-Mobile.

Vergoedingen

U ontvangt de volgende vergoedingen voor de contracten die HelpenAansluiten voor uw klanten afsluit:

Vattenfall

Groene gas 3 jaar € 50,-
Groene stroom 3 jaar € 50,-
Groene gas 1 jaar € 30,-
Groene stroom 1 jaar € 30,-

T-Mobile

Internet 50 Mb € 28,-
Internet 100 Mb € 32,-
Internet 1Gb € 38,-
Televisie € 12,-
Telefonie € 4,-

Rekenvoorbeeld

Als uw klant kiest voor groene stroom en gas voor 3 jaar en 1Gb internet met televisie en bellen, dan ontvangt u een vergoeding van maar liefst € 154,-.

Hoe werkt het?

  • Vul de gegevens van uw klant in de software van de Nationale Hypotheekbond. Geef hierbij aan voor welke producten uw klant een aanbod wil ontvangen. Druk vervolgens op verzenden.

  • Een deskundige adviseur belt uw klant. Hij of zij inventariseert de situatie en wensen van uw klant en stuurt per e-mail een aanbod voor de door uw klant gewenste producten.

  • Uw klant leest het aanbod door en stelt eventueel vragen aan de adviseur. Als uw klant wil ingaan op het aanbod, dan maakt hij of zij dit kenbaar door digitaal te accorderen.

  • HelpenAansluiten stuurt de aanmelding van uw klant door naar de betreffende leverancier(s). Hierna gaat de wettelijke afkoelperiode van 14 dagen in. Binnen deze periode kan uw klant kosteloos afzien van de overstap naar de betreffende leverancier(s).

  • Na afloop van de afkoelperiode ontvangt u als uw klant de overeenkomst niet heeft geannuleerd de vergoeding op uw rekening en ontvangt u een specificatie per e-mail.

  • HelpenAansluiten verzorgt alles, van de aansluiting voor uw klant tot aan de financiële afwikkeling met u. U heeft ook op elk moment inzicht in de status van uw klanten.

  • Behoudens het invoeren van de gegevens van uw klant hoeft u dus helemaal niets te doen.

Goed om te weten

HelpenAansluiten benadert uw klanten uitsluitend voor de hierboven genoemde service en dus niet voor andere doeleinden.

Partner worden

Als u Partner wil worden, vul dan het bijgevoegde formulier in. Op basis hiervan maakt HelpenAansluiten een account voor u aan en stuurt u vervolgens een unieke activatiecode per e-mail. Gebruik deze code om deze extra service te activeren.

Meer informatie

Wilt u meer informatie, neem dan contact op met uw accountmanager van de Nationale Hypotheekbond of bel op 020-7582111. Uiteraard kunt u ook een mail sturen naar info@hypotheekbond.nl